About

https://ladys.ro/a/HTf5bwTn,b
Follow us on Twitter Subscribe to RSS Subscribe via Email

marți, 22 octombrie 2013

Zuzu Zuzu  /  18:41  /  ,   /  No comments
GAGA
Lady Gaga a lansat single-ul “Do What U Want”, în colaborare cu R. Kelly.

Cu această ocazie, artista a decis să îşi promoveze noua piesă într-un mod neobişnuit. Lady Gaga şi-a făcut singură reclamă la melodie pe pagina personală de Twitter, răspunzând criticilor aduse de cei din jur.

“Madonna o urăşte pe Gaga… nu am nevoie de permisiunea nimănui pentru a fi cunoscută. Voi fi chiar dacă le place sau nu!”

“Dumnezeu o urăşte pe Lady Gaga… întotdeauna voi lupta pentru egalitate, eu am propria relaţie cu Dumnezeu”.

“Lady Gaga consumă droguri. Cariera ei este terminată… am fost dependentă timp de 10 ani. Acum sunt perfect sănătoasă”.

“Applause nu a fost pe primul loc.  Katy Perry este mai bună decât Lady Gaga… Eu scriu muzica pentru suflet, nu pentru topuri”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search