About

https://ladys.ro/a/HTf5bwTn,b
Follow us on Twitter Subscribe to RSS Subscribe via Email

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Zuzu Zuzu  /  09:11  /  ,   /  No comments
Dupa aparitia ultra sexy de la Globurile de Aur, J.Lo. apare imbatranita si cu parul neingrijit pe coperta unei reviste. Vezi imaginea care a infuriat-o
La celebrul eveniment hollywoodian, Jennifer a stralucit intr-o rochie nude Zuhair Murad cu insertii de dantela, marcand una dintre cele mai sexy si apreciate aparitii ale serii. Pe coperta ultimului numar al revistei "People", insa, starul latino apare intr-o ipostaza mult mai naturala.

Imbracata intr-o camasa alba, peste care poarta un pulover albastru tricotat, si o pereche de blugi, Jennifer Lopez zambeste larg pe coperta celui mai recent numar al celebrei publicatii dedicate vedetelor.

Desi imaginea a fost cu siguranta editata in Photoshop, chipul superstarului latino pare usor imbatranit, iar parul ei, coafat drept, cu breton, pare uscat si neingrijit.

O sursa din anturajul actritei a declarat pentru ziarul "The New York Post": "Echipa ei crede ca Jennifer arata batrana si stearsa."

Sunat de jurnalisti, managerul vedetei s-a grabit sa infirme ca starul pop ar fi nemultumit de imaaginea de pe coperta.

Ca o coincidenta amuzanta, in interviu Jennifer a vorbit tot despre imbatranire si diferenta de varsta dintre ea si iubitul ei de 25 de ani, Casper Smart.

Vedeta a povestit sincera ca se teme in legatura cu longevitatea relatiei lor, avand in vedere cei 18 ani care ii separa: "Il intreb "De ce nu mergi sa-ti gasesti o iubita si sa pleci de aici? Ce vrei de la mine?".

"Ma gandesc "Cat o sa mai dureze asta. Okay, in 10 ani o sa fiu asa si tu o sa fii asa" si barbatii la varsta aia vor asta si asta...ma gandesc la tot felul de lucruri."

Actrita si cantareata a vorbit si despre imbatranire si modalitati prin care lupta cu trecerea timpului: "Nu mi-am facut niciodata injectii cu Botox. Dar cand o sa am nevoie, poate imi fac."

"Nu am baut si nu am fumat niciodata si acum vad rezultatele pentru ca pielea mea arata bine daca folosesc creme si ma odihnesc suficient."



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search