About

https://ladys.ro/a/HTf5bwTn,b
Follow us on Twitter Subscribe to RSS Subscribe via Email

joi, 17 octombrie 2013

Zuzu Zuzu  /  15:05  /  , ,   /  No comments
MILEY CYRUS
Miley Cyrus merge mai departe după despărţirea de Liam Hemsworth, cu care a avut o relaţie timp de patru ani.

Se pare că fosta vedetă Disney nu a stat prea mult singură şi şi-a refăcut viaţa sentimentală alături de un alt bărbat.

Potrivit unei surse citate de Radar Online, artista a început o nouă poveste de dragoste.

Iar, cel care i-a spus inima pe jar este Theo Wenner, nimeni altul decât moştenitorul publicaţiei “Rolling Stone”.

Recent, Miley Cyrus a fost invitată în emisiunea lui Ellen Degeneres, unde şi-a deschis sufletul şi a vorbit despre fostul său partener de viaţă, Liam Hemsworth.

“Pentru mine, dacă un capitol s-a încheiat, el trebuie cu adevărat închis şi mai apoi să înceapă altul. În acest punct mă aflu acum. Cred că am o mulţime de lucruri pentru care trebuie să fiu recunoscătoare, aşa că nu mi-am canalizat atenţia asupra despărţirii. Am fost chiar impresionată de felul în care oamenii au respectat despărţirea. Eu nu prea caut ştiri sau informaţii despre viaţa mea, dar din ce am apucat să văd până acum, oamenii au respectat viaţa mea intima şi şi-au îndreptat atenţia asupra carierei mele “, a mărturisit artista.
THEO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search