About

https://ladys.ro/a/HTf5bwTn,b
Follow us on Twitter Subscribe to RSS Subscribe via Email

miercuri, 23 octombrie 2013

Zuzu Zuzu  /  16:50  /  ,   /  1 comment
KATY
Deşi este celebră şi bogată, Katy Perry nu este fericită! Artista a trecut printr-un adevărat şoc în 2011, când a divorţat de Russel Brand.

Despărţirea de soţul său i-a lăsat urme adânci în suflet, iar cântăreaţa a fost la un pas să se sinucidă. Probabil, solista nu reuseşte nici acum să se resemneze după divorţ.

“Nu am putut să mă ridic din pat timp de două săptămâni. Am fost devastată. A fost o lovitură care m-a durut extrem de mult. Am fost la pământ. Îmi pierdusem speranţele şi încrederea în mine. Nu mai eram conştientă de valoarea mea. Eram convinsă că valoarea mea era  în mainile altei persoane, ceea ce a fost o mare greşeală. Atunci când te bazezi pe cineva pentru a fi fericit şi împlinit, în momentul în care persoana respectivă pleacă de lângă tine, îţi va răpi toate aceste lucruri”, a declarat  Katy Perry pentru revista Sunday Times.

Un comentariu:

  1. I have been browsing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article
    like yours. It's pretty worth enough for me.
    In my view, if all web owners and bloggers made good content as you did,
    the net will be much more useful than ever before.

    Here is my homepage :: minecraft games

    RăspundețiȘtergere

Search