About

https://ladys.ro/a/HTf5bwTn,b
Follow us on Twitter Subscribe to RSS Subscribe via Email

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Zuzu Zuzu  /  14:37  /  ,   /  No comments
Jay-Z recunoaşte: "Am fost traficant de droguri"
Jay-Z este astăzi unul dintre cei mai bogaţi artişti din Statele Unite ale Americii, dar puţini ştiu că acesta ascunde un trecut negru. "Ştiu totul despre bugete, am fost traficant de droguri", a recunscut cântăreţul de 43 de ani.
Într-un interviu acordat ediţiei Vanity Fair din noiembrie, soţul lui Beyonce a vorbit despre viaţa sa din perioada în care nu era cunoscut. "Ştiu totul despre bugete, am fost traficant de droguri. Ca să rezişti în traficul de droguri, trebuie să ştii cât ai voie să cheltuieşti, când trebuie să refaci proviziile".

Jay-Z a continuat: "Abia de curând, când am văzut efectele drogurilor asupra comunităţii am început să privesc comunitatea ca întreg, dar la început nu a fost aşa. Nu mă gândeam decât la supravieţuire şi la cum să am o situaţie mai bună. Mă gândeam doar la cum să-mi cumpăr haine".

Jay-Z este astăzi unul dintre cei mai importanţi producători în industria muzicii hip-hop cu o avere estimată la 460 de milioane de dolari.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search