About

https://ladys.ro/a/HTf5bwTn,b
Follow us on Twitter Subscribe to RSS Subscribe via Email

luni, 9 septembrie 2013

Zuzu Zuzu  /  20:15  /  ,   /  No comments
Adele (Reuters)
Cântăreaţa Adele a avut parte recent de o surpriză dureroasă.
Tatăl său, Mark Evans, a încercat să se împace cu ea după ce a fost diagnosticat cu cancer la stomac şi intestine. Supărată că acesta a părăsit-o pe mama sa, Penny, pe când ea avea numai 3 ani, vedeta nu a putut totuşi să-l ierte pe tatăl suferind.

Evans s-a supus unei operaţii în urma căreia i s-au scos tumori din stomac şi intestine.

"Nu am fost lângă fiica mea atunci când trebuia. Am regretat asta în fiecare secundă din zi...
Nu voiam s-o îngrijorez pe Adele cu cancerul, dar nu vorbeşte cu mine şi a trebuit să-i transmit ce mi se întâmplă prin intermediul presei. A lua legătura cu fiica mea este ca şi cum aş încerca să-l sun pe preşedintele SUA.
Nu am numărul ei... I-am trimis felicitări la casa sa de discuri, dar nu am primit niciodată răspuns", a spus tatăl îndurerat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search