About

https://ladys.ro/a/HTf5bwTn,b
Follow us on Twitter Subscribe to RSS Subscribe via Email

joi, 25 aprilie 2013

Zuzu Zuzu  /  17:48  /  , ,   /  No comments
Chiar dacă a apărut la un eveniment îmbrăcată la fel ca și vedeta din “Magicienii din Waverly Place”, Ariadna Grande spune că nu vrea să semene cu Selena Gomez.  Vedeta din “Victorious” a declarat că “nu vreau să fiu comparată cu altcineva. Pur și simplu nu există termeni de comparație între mine și Selena Gomez. Ea este foarte cunoscută, are succes, atât în muzică dar și cu telenovelele și filmele pe care le face. Eu sunt încă la început deși am fost și eu în centrul atenția presei și fanilor cu tot ceea ce am făcut și mă refer aici la muzică și producțiile în care am jucat” povestește tânăra actriță și cântăreață.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Search