Beyonce este imagine Pepsi încă din anul 2002. Compania producătoare de băuturi non-alcoolice a hotărât că parteneriatul de imagine trebuie extins. Astfel, artista a semnat un nou contract cu Pepsi acesta valorând, conform New York Times, aproximativ 50 de milioane de dolari.
Beyonce va apărea şi în noul spot publicitar al celor de la Pepsi, clip ce va fi lansat odată finala campionatului de fotbal american, Super Bowl. Cântăreaţa va susţine şi renumitul spectacol de la pauză în cadrul evenimentului sportiv.
Compania Pepsi a investit în ultimul timp foarte mulţi bani în muzică şi sport asigurându-şi pe lângă serviciile lui Beyonce şi pe cele ale altora artişti, de exemplu One Direction. Investiţiile din ultimul se ridică undeva în jurul sumei de 330 de milioane de dolari, spre deosebire de concurentul principal, Coca Cola, care a investit “doar” 240 de milioane.
o gramada de bani, pe ce perioada o fi contractul ?
RăspundețiȘtergerePe moment nu au aparut detalii despre perioada contractului!Probabil se va afla in viitorul apropiat!
RăspundețiȘtergereCei de la Pepsi mereu au avut reclame tari sper ca Beyonce sa aiba succes.
RăspundețiȘtergere